• Regulamin

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO ZABAWKARNIA

Niniejszy Regulamin wyznacza warunki korzystania ze Sklepu Internetowego, prowadzonego przez Sprzedawcę pod adresem URL: https://cocokids.com.pl 

Sprzedawcą i właścicielem Sklepu jest P.H POLMAT Paulina Domagała ul. Kościuszki 60, 42-300 Myszków, NIP: 5771905718, REGON: 386416566.

Kontakt i sposób porozumiewania się między Sprzedawcą a Klientem:

  • mailowo: zabawkarnia@interia.pl
  • listownie: ul. Kościuszki 60, 42-300 Myszków
  • telefonicznie:+48 513174577

DEFINICJE:

Czas Realizacji Zamówienia

czas, w którym zamówienie jest kompletowane, a następnie wydawane przewoźnikowi w celu dostarczenia Towaru pod wskazany przez Klienta adres; Czas Realizacji Zamówienia nie obejmuje czasu dostawy

 

Dni Robocze

dni tygodnia od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy w Rzeczpospolitej Polskiej), od godz. 9:00 do godz. 17:00

 

Klient

podmiot posiadający pełną zdolność do czynności prawnych, korzystający ze Sklepu lub zawierający Umowę sprzedaży ze Sprzedawcą

 

Konsument

Klient, będący osobą fizyczną dokonującą ze Sprzedawcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową lub Klient będący osobą fizyczną zawierającą umowę ze Sprzedawcą bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (przedsiębiorca na prawach Konsumenta)

 

Konto

usługa świadczona drogą elektroniczną; modyfikowalny element Sklepu, tworzony po dokonaniu Rejestracji przez Klienta, w którym zebrane są informacje Klienta lub o Kliencie i dokumentacja związana z jego Zamówieniami

 

Koszyk

usługa świadczona drogą elektroniczną; formularz stanowiący integralną część systemu zakupowego Sklepu, w której Klient określa i zatwierdza przedmiot oraz warunki Zamówienia

 

Newsletter

 

bezpłatna usługa świadczona drogą elektroniczną, za pomocą, której Sprzedawca informuje Klientów o nowościach w swojej prowadzonej działalności czy aktualizacjach w Sklepie

 

Polityka Prywatności

dokument regulujący bezpieczeństwo ochrony prywatności i przetwarzania danych osobowych Klientów; Polityka Prywatności stanowi uzupełnienie niniejszego Regulaminu i jest dostępna pod adresem URL:

Regulamin

niniejszy regulamin Sklepu Internetowego; Regulamin jest nieodpłatnie udostępniany przed zawieraniem umów na stronie Sklepu Internetowego, a także – na żądanie Klienta –w taki sposób, który umożliwia pozyskanie przez niego, odtwarzanie i utrwalanie treści Regulaminu za pomocą systemu teleinformatycznego

 

Rejestracja

 

 

usługa świadczona drogą elektroniczną; procedura dokonywana przez Klienta w celu założenia Konta oraz ewentualnego zrealizowania Zamówienia i korzystania z określonych funkcji Sklepu Internetowego

 

Sklep Internetowy

(Sklep)

serwis internetowy dostępny pod adresem URL: https://cocokids.com.pl/ , z wykorzystaniem, którego Klient może w szczególności złożyć Zamówienie na dostępne Towary

 

Towar

ubranka i akcesoria dziecięce oraz inne produkty dostępne w Sklepie Internetowym, mogące stanowić przedmiot Umowy Sprzedaży; istotne i szczególne właściwości każdego Towaru udostępniane są na przypisanej mu podstronie Sklepu

 

Umowa Sprzedaży

umowa sprzedaży Towaru w rozumieniu ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny, zawarta według postanowień niniejszego Regulaminu pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, za pośrednictwem systemu sprzedażowego Sklepu

 

Zamówienie

oświadczenie woli Klienta prowadzące bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży i wskazujące istotne jej warunki, dokonywane przy wykorzystaniu funkcji Koszyka; Zamówienia można składać drogą elektroniczną poprzez system sprzedażowy Sklepu, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok, z zastrzeżeniem, że ich realizacja odbywa się w Dni Robocze

 

  1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

1.1. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu, w szczególności warunki korzystania z usług drogą elektroniczną, składania Zamówienia i jego modyfikowania, składania reklamacji, dokonywania płatności, a także inne uprawnienia i obowiązki Klienta oraz Sprzedawcy.

1.2. Osoba chcąca skorzystać z usług Sklepu musi zapoznać się wcześniej z niniejszym Regulaminem. Osoba, która nie zapoznała się z Regulaminem, nie może korzystać ze Sklepu. W przypadku Klientów, nie będących Konsumentami, z chwilą skorzystania przez nich z Sklepu, przyjmuje się, że zaakceptowali oni Regulamin bez zastrzeżeń.

1.3. Informacje zawarte w Sklepie nie są ofertą w rozumieniu ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny, lecz stanowią zaproszenie do składania ofert przez Klientów.

1.4. Klienta obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym oraz korzystania ze Sklepu w sposób zakłócający lub uniemożliwiający jego funkcjonowanie.

1.5. W celu korzystania ze Sklepu po stronie Klienta muszą zostać spełnione następujące minimalne wymagania techniczne: urządzenie z dostępem do sieci Internet, zainstalowana i zaktualizowana do najnowszej wersja przeglądarki internetowej: Microsoft Edge, Chrome, FireFox, Safari; z włączoną obsługą JavaScript i Cookies, aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail). Rekomendowana minimalna rozdzielczość ekranu: 1920x1080 pikseli.

1.6. Umowy zawierane są zgodnie z prawem polskim, z zastrzeżeniem, że wybór ten nie może skutkować pozbawieniem Konsumenta ochrony wynikającej z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa państwa jego zwykłego pobytu.

 

  1. KONTO I INNE USŁUGI ŚWIADCZONE DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

2.1. Sklep dostarcza Klientom bezpłatne usługi świadczone drogą elektroniczną w formie funkcjonalności Sklepu tj.: interaktywnych formularzy, w tym Rejestracji, formularza kontaktowego i badania satysfakcji, Newslettera, Konta Klienta oraz Koszyka.

2.2. Każda z umów o świadczenie usług drogą elektroniczną może zostać wypowiedziana przez Klienta w każdej chwili bez podania przyczyny, w sposób wskazany tutaj lub w dalszej części Regulaminu. Umowy o świadczenie usług świadczonych drogą elektroniczną, polegające na korzystaniu z funkcjonalności formularzy, zawierane są na czas oznaczony i ulegają rozwiązaniu z chwilą wysłania treści formularza do Sprzedawcy lub Sklepu albo zaprzestania ich używania. Klient może też zrezygnować z usług w postaci interaktywnych formularzy poprzez powstrzymanie się przez niego od korzystania z tych usług.

2.3. W celu założenia Konta i uzyskania statusu zarejestrowanego Klienta, należy dokonać uprzednio procedury Rejestracji.

2.4. Klient dokonuje Rejestracji za pośrednictwem interaktywnego formularza udostępnionego w Sklepie. Klient zobowiązany jest podać swoje prawdziwe i aktualne dane oraz utrzymywać je w takim stanie przez cały okres posiadania Konta.

2.5. Z chwilą potwierdzenia dokonania Rejestracji wysyłanego przez Sprzedawcę na adres e-mail Klienta zostaje między Klientem a Sprzedawcą zawarta umowa o świadczenie usługi drogą elektroniczną prowadzenia Konta na czas nieokreślony.

2.6. Klient może wypowiedzieć umowę prowadzenia Konta w każdym czasie ze skutkiem natychmiastowym, poprzez wysłanie takiego oświadczenia woli Sprzedawcy. Wypowiedzenie jest skuteczne z chwilą jego otrzymania przez Sprzedawcę.

2.7. W procesie Rejestracji, Klient podaje hasło, poprzez które następnie uzyskuje dostęp do Konta. Klient ma obowiązek chronić hasło i nie może udostępniać hasła osobom trzecim. Konto jest niezbywalne.

2.8. Klient zobowiązany jest do aktualizacji danych Konta, w szczególności niezbędnych do poprawnego realizacji Zamówienia.

 

  1. ZAMÓWIENIE I UMOWA SPRZEDAŻY

3.1. Składać Zamówienia mogą Klienci, którzy mają status zarejestrowanego i niezarejestrowanego użytkownika Sklepu. Niezarejestrowany Klient składa Zamówienie z pominięciem Rejestracji i logowania.

3.2. Klient sporządza Zamówienie poprzez wirtualne dodawanie Towarów do Koszyka. Skuteczne dodanie Towaru powoduje, iż w zakładce Koszyka zmienia się wskaźnik Towarów na liście Zamówienia, którą można dowolnie modyfikować, również z poziomu Koszyka.

3.3. Po potwierdzeniu wyboru Towarów, Klient wskazuje w formularzu Zamówienia sposób płatności, dane do dostawy, a także dane kontaktowe lub potwierdza je po zalogowaniu się na Konto. Po skompletowaniu Zamówienia, Klient zatwierdza je oraz przesyła do Sprzedawcy poprzez uaktywnienie przycisku „Złóż zamówienie i opłać”.

3.4. W procesie składania Zamówienia, do chwili uaktywnienia przycisku „Złóż zamówienie i opłać” istnieje możliwość wykrywania i korygowania błędów przez Klienta w Zamówieniu i jego modyfikacji, poprzez system sprzedażowy Sklepu.

3.5. Po tym momencie, Klient może zmienić Zamówienie, w szczególności skorygować błędy we wprowadzonych danych, do chwili nadania przesyłki z Towarem poprzez bezpośredni, niezwłoczny (telefoniczny lub za pomocą poczty e-mail) kontakt ze Sprzedawcą.

3.6. Składając Zamówienie, Klient składa Sprzedawcy ofertę zawarcia Umowy Sprzedaży Towarów będących przedmiotem Zamówienia. Zawarcie Umowy Sprzedaży następuje poprzez przyjęcie ww. oferty przez Sprzedawcę, w momencie otrzymania przez Klienta potwierdzenia przyjęcia Zamówienia do realizacji przez Sprzedawcę.

3.7. Warunkiem zawieszającym zawarcia Umowy Sprzedaży jest (a) uiszczenie płatności przez Klienta lub wybranie opcji płatności za pobraniem, (b) brak błędu w Sklepie dotyczącego ceny Towaru. Jeżeli Klient uiścił płatność, a nie został spełniony warunek zawieszający dotyczący błędu, płatność jest nienależna i Sprzedawca zwróci ją Klientowi niezwłocznie od jej zaksięgowania na rachunku bankowym, nie później jednak niż w terminie jednego dnia roboczego.

3.8. Utrwalanie, zabezpieczanie i udostępnianie treści zawieranej Umowy Sprzedaży następuje za pośrednictwem systemu sprzedażowego Sklepu i wysyłana jest na adres e-mail Klienta lub pisemnie na wskazany przez Klienta w Zamówieniu adres. Klientowi, który złożył Zamówienie zostanie przekazany cyfrowy dokument potwierdzający zawarcie Umowy Sprzedaży wraz z jej treścią.

3.9. Czas Realizacji Zamówienia, wynosi do 3 Dni Roboczych od momentu opłacenia Zamówienia lub złożenia Zamówienia w przypadku płatności za pobraniem, o ile w opisie Towaru nie zastrzeżono inaczej. Realizacja Zamówienia rozpoczyna się po: (a) przelew bankowy – po zaksięgowaniu wpłaty przez Sprzedawcę, (b) płatność elektroniczna za pośrednictwem internetowego systemu płatności - po potwierdzeniu otrzymanym przez Sprzedawcę od operatora płatności, (c) w przypadku płatności za pobraniem oraz realizacji Karty podarunkowej lub kartą MyBenefit – po zawarciu Umowy Sprzedaży.

 

    1. CENY I PŁATNOŚCI       
       

    6.1. Ceny podane na stronach Sklepu są cenami brutto (zawierają wszystkie podatki), wyrażone są w złotych polskich i nie zawierają kosztów dostawy. Łączna cena Zamówienia obliczana jest według wyborów dokonanych przez Klienta w formularzu, zgodnie ze stawkami wskazanymi w Zamówieniu.

    6.2. Wiążąca i łączna cena wskazywana jest Klientowi w podsumowaniu Zamówienia w momencie jego wysłania przez Klienta do Sprzedawcy.

    6.3. Klient może wybrać jedną z następujących form płatności: (a) przelew tradycyjny na rachunek bankowy Sprzedawcy; (b) przelew bankowy poprzez zewnętrzny system płatności PayU, obsługiwany przez firmę PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu, (c) płatność za pobraniem, (d) Kartą podarunkową lub kartą MyBenefit.

    6.4. Termin płatności wynosi 3 Dni Robocze od daty złożenia Zamówienia (warunek zawieszający Umowy Sprzedaży). W przypadku braku dokonania płatności warunek traktuje się jako niespełniony a Umowa Sprzedaży nie dochodzi do skutku.

    6.5. Na każdy sprzedany Towar wystawiany jest dokument sprzedaży w postaci rachunku lub faktury, na żądanie Klienta. Dokument księgowy stanowi potwierdzenie istotnych elementów złożonego Zamówienia.

    6.6. Ceny i koszty podane w Sklepie mogą ulec zmianie (w ramach akcji promocyjnej lub wyprzedaży Towarów, albo zmiany cen przez producenta lub przewoźnika). Warunki Zamówienia nie mogą ulec zmianie w stosunku do Klienta, który złożył ofertę w sposób wskazany powyżej, przed dokonaniem zmiany cenowej.

    6.7. W zależności od miejsca przeznaczenia dostawy Zamówienia, istnieje możliwość naliczenia dodatkowej opłaty celnej. Jej wysokość jest uzależniona od przepisów obowiązujących w danym kraju. Wszelkie koszty związane z należnościami celnymi pokrywa Klient.

     

    1. DOSTAWA

    7.1. Zamówienia dostarczane są za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD, Poczty Polskiej lub do Paczkomatów InPost w zależności od miejsca dostawy.

    7.2. Koszt wysyłki obliczany jest na podstawie aktualnych cen dostawy wskazanych w formularzu Zamówienia za wyjątkiem przesyłek międzynarodowych, których ceny są ustalane indywidualnie za pośrednictwem korespondencji mailowej z Klientem. Klient wyraża zgodę na obciążenie go kosztami dostawy.

    7.3. Klient może odebrać osobiście Zamówienie po wcześniejszym mailowym lub telefonicznym potwierdzeniu terminu odbioru osobistego, w miejscu wskazanym w podsumowaniu Zamówienia. Odbiory osobiste realizowane są w Dni Robocze, w godzinach od 9:00 do 15:00.

    7.4. Warunkiem nadania Towaru jest uiszczenie wymagalnej zapłaty za Zamówienie lub wybranie opcji płatności za pobraniem.

    7.5. Czas dostarczenia Zamówienia na terytorium Polski trwa do 3 Dni Roboczych, a na terytorium pozostałych państw Unii Europejskiej do 7 Dni Roboczych, natomiast w przypadku państw trzecich – do 14 Dni Roboczych, liczonych od dnia zakończenia Czasu Realizacji Zamówienia.

    7.6. Jeżeli przed wydaniem przesyłki okaże się, że doznała ona ubytku lub uszkodzenia, przewoźnik ma obowiązek ustalić niezwłocznie protokolarnie stan przesyłki oraz okoliczności powstania szkody. Przewoźnik powinien zrobić to również na żądanie Klienta, jeżeli twierdzi on, że przesyłka jest naruszona. Niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Towaru przechodzi na Klienta z chwilą jego mu wydania. W przypadku Klientów nie będących Konsumentami, niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Towaru przechodzi na takiego Klienta z chwilą wydania Towaru przewoźnikowi.

     

    1. REKLAMACJE

    8.1. Sprzedawca ma obowiązek dostarczenia Klientowi Towarów bez wad. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Konsumenta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). Jeżeli Towar ma wadę Konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży, lub żądać wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady.

    8.2. Rękojmia przysługuje tylko Konsumentom. Strony, Klient niebędący Konsumentem oraz Sprzedawca, wyłączają między sobą rękojmię za wady.

    8.3. Reklamacje z tytułu rękojmi należy składać na adres: ul. Mireckiego 4, 97-300 Piotrków Trybunalski lub na adres e-mail: zabawkarnia@interia.pl. Dla usprawnienia procedury reklamacyjnej, reklamowany Towar powinien być dostarczony wraz z dowodem zakupu i zgłoszeniem reklamacyjnym (czyli wskazaniem osoby składającej reklamację, żądaniem rozpatrzenia reklamacji ze wskazaniem sposobu oraz wskazaniem wady Towaru).

    8.4. Sprzedawca w ciągu 14 (czternastu) dni ustosunkuje się do żądania Konsumenta. O rozpatrzeniu reklamacji i jej wyniku Sprzedawca powiadomi Klienta w wiadomości wysłanej na adres podany przez Klienta w reklamacji.

    8.5. Procedura reklamacyjna dotyczy odpowiednio usług świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedawcę. Reklamację na usługi świadczone drogą elektroniczną można składać również na adres poczty elektronicznej Sprzedawcy: zabawkarnia@interia.pl.

     

    1. ODSTĄPIENIE OD UMOWY I ZWROTY

    9.1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 (czternastu) dni od dnia: (a) dla Umowy Sprzedaży – od objęcia Towaru w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecia inna niż przewoźnik; (b) dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy.

    9.2. Jeżeli Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.

    9.3. Do zachowania niniejszego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Klient może skorzystać ze wzoru oświadczenia o odstąpieniu od umowy, stanowiącego załącznik do niniejszego Regulaminu oraz dołączanego do Zamówienia. Skorzystanie przez Klienta z tego wzoru nie jest dla niego obowiązkowe.

    9.4. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży, Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 (czternaście) dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej Umowy. W przypadku częściowego odstąpienia od Umowy Sprzedaży (tj. w odniesieniu tylko do niektórych Towarów objętych Umową Sprzedaży), Sprzedawca zwraca Konsumentowi różnicę pomiędzy poniesionymi przez Konsumenta kosztami dostarczenia wszystkich Towarów objętych Umową Sprzedaży, a kosztem ich dostarczenia, który poniósłby, gdyby Umowa Sprzedaży obejmowała wyłącznie Towary, co do których nie odstąpił od Umowy Sprzedaży, w przypadku zaś, gdy koszty dostarczenia były niezależne od liczby Towarów objętych Umową Sprzedaży, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu takich kosztów.

    9.5. Konsumentowi nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy o Kartę Podarunkową zawartą na odległości w sytuacji jej całkowitego zużycia przed upływem terminu do odstąpienia. Ponadto Konsumentowi nie przysługuje odstąpienie od umowy w przypadkach wskazanych w art. 38 ustawy o prawach konsumenta.

    9.6. Konsument ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż 14 (czternaście) dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem.

    9.7. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.

    9.8. Bezpośrednie koszty odesłania Towaru do Sprzedawcy w sytuacji odstąpienia od umowy zawartej na odległość ponosi Konsument.

     

    10. NEWSLETTER

    10.1. Usługa subskrypcji Newslettera świadczona jest przez Sprzedawcę na rzecz Klientów, którzy dobrowolnie wyrażą na to zgodę.

    10.2. W celu aktywowania usługi subskrypcji Newslettera, Klient musi posiadać urządzenie z dostępem do sieci Internet, zainstalowaną i zaktualizowaną przeglądarkę internetową oraz aktywny adres poczty elektronicznej (e-mail).

    10.3. W celu zasubskrybowania Newslettera, Klient wykonuje następujące czynności:

    10.3.1.zamawia Newsletter poprzez interaktywny formularz dostępny w Sklepie poprzez podanie swojego adresu e-mail,

    10.3.2.aktywuje Newsletter za pośrednictwem linka znajdującego się w wiadomości e-mail wysłanej Klientowi na adres podany podczas rejestracji.

    10.4.  Z chwilą aktywowania subskrypcji, pomiędzy Sprzedawcą a Klientem zostaje zawarta umowa o świadczeniu usługi Newsletter na czas nieoznaczony.

    10.5. Klient może w każdej chwili wypowiedzieć umowę o świadczenie usługi Newslettera ze skutkiem natychmiastowym poprzez dezaktywację subskrypcji. Rezygnacja z Newslettera następuje poprzez aktywowanie odpowiedniego linka zamieszczonego w stopce każdego listu elektronicznego przesyłanego w ramach usługi Newslettera.

    10.6. Klienta obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym w ramach usługi Newslettera.

     

    11.  ZMIANA REGULAMINU

    11.1. Sprzedawca może zmienić niniejszy Regulamin z ważnych powodów prawnych (zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa dotyczących działalności Sprzedawcy lub formy działalności Sprzedawcy) lub technicznych (modernizacja infrastruktury Sklepu, zmiana sposobu funkcjonowania Sklepu).

    11.2. Zarejestrowani Klienci zostaną poinformowani o zmianie Regulaminu wraz z podaniem przyczyny takiej zmiany w wiadomości e-mail, wysłanej na 15 (piętnaście) dni przed wejściem w życie Regulaminu w nowym brzmieniu. Niezarejestrowani Klienci zostaną o tym powiadomieniu w komunikacie wyświetlanym na stronie głównej Sklepu przez 15 (piętnaście) dni przed wejściem w życie nowego Regulaminu. W tym czasie, Klient ponownie musi zaakceptować lub odmówić akceptacji Regulaminu.

    11.3. Zamówienia złożone przed wejściem w życie zmian Regulaminu realizowane są zgodnie z dotychczasową treścią Regulaminu.

     

    12.  POSTANOWIENIA SZCZEGÓLNE

    12.1. W przypadku Klientów nie będących Konsumentami, stosuje się do niech szczególne, następujące postanowienia: (a) Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone Klientowi z winy nieumyślnej, oraz odpowiedzialność Sprzedawcy ogranicza się do rzeczywiście poniesionych przez Klienta strat, (b) do praw i zobowiązań wynikających z Regulaminu stosuje się wyłącznie prawo polskie, (c) spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, zostają poddane wyłącznie sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.

     

    13.  POSTANOWIENIA KOŃCOWE

    13.1. Zobowiązania Klienta wynikające z Umowy Sprzedaży spełnione są w momencie uiszczenia należności za Towar i dostarczenia oraz odbioru Towaru, dokonanych zgodnie z Zamówieniem.

    13.2. Wszelkie materiały, w tym elementy grafiki, kompozycja tych elementów, znaki towarowe oraz inne, dostępne w Sklepie stanowią przedmiot praw wyłącznych, w szczególności stanowią przedmiot ochrony praw autorskich i praw własności przemysłowej. Wykorzystywanie materiałów udostępnianych w Sklepie w jakiejkolwiek formie wymaga każdorazowo zgody Sprzedawcy

    13.3. Konsument ma możliwości skorzystania z alternatywnych w stosunku do postępowania sądowego sposobów rozwiązywania sporów (ADR), w szczególności poprzez mediację, poprzez koncyliację lub w ramach w ramach arbitrażu (sąd polubowny). Lista instytucji, do których Konsument może się zwrócić o rozstrzygnięcie sporów w ramach ADR znajduje się pod tym linkiem:

    http://ec.europa.eu/consumers/solving_consumer_disputes/non-judicial_redress/national-out-of-court-bodies/index_en.html.

    13.4. Konsument może również skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń poprzez złożenie swojej skargi za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

    13.5. Jeżeli Klient nie chce skorzystać z ADR ani ODR, wszelkie spory powstałe na gruncie Regulaminu lub Umów Sprzedaży będą rozstrzygane przez sąd powszechny, określając właściwość sądu kierować się należy regułami określonymi we właściwym Klientowi będącemu Konsumentem akcie prawnym.

    13.6. Polityka Prywatności znajdująca się pod adresem URL: /polityka-prywatnosci.html, stanowi uzupełnienie niniejszego Regulaminu.

     

    Data wejście Regulaminu w życie: 01.01.2024r.