• Zwroty i reklamacje

Wymiana

Każdy konsument ma możliwość wymiany ubranek zakupionych w naszym sklepie.
Wymiany można dokonać na dowolny produkt, zgodnie z jego dostępnością na stronie sklepu  https://cocokids.com.pl/ W celu dokonania wymiany należy złożyć nowe zamówienie.                                                                                                                                           

Produkt, który podlega wymianie, proszę odesłać zgodnie z opisaną poniżej procedurą zwrotu.

Zwrot

Konsumentowi przysługuje 14-dniowy termin na zwrot towaru, liczony od dnia otrzymania zamówienia. 

W celu dokonania zwrotu produkt należy zapakować i odesłać wraz z wypełnionym oświadczeniem o odstąpieniu od umowy na adres:
Sklep Zabawkarnia
ul. Kościuszki60, 42-300 Myszków

Wzór oświadczenia można pobrać tutaj: OŚWIADCZENIE.

Jeśli nie macie Państwo możliwości wydrukowania oświadczenia lub jego przepisania i dołożenia do przesyłki, wypełniony dokument można do nas przesłać w formie elektronicznej.

Zwracany towar musi być nowy, nie może nosić  żadnych śladów użytkowania oraz powinien posiadać komplet metek.
Koszt dostarczenia produktów do sklepu ponosi klient.

Nie odbieramy przesyłek pobraniowych!

Zwrot środków pieniężnych realizowany jest przelewem bankowym na numer konta podany przez konsumenta w oświadczeniu. Wszystkie zwroty staramy się realizować niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki, jednak w wyjątkowych sytuacjach może to potrwać do 5 dni roboczych.                                                    

Odsyłając produkt nie muszą Państwo podawać powodu jego zwrotu, będziemy jednak bardzo wdzięczni, jeśli otrzymamy taką informację- pomoże nam to w pracy nad udoskonalaniem sklepu i jego oferty.